Informacja Powiatowego Rzecznika Konsumentów

UWAGA!

W dniu 22 sierpnia (czwartek) biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie NIECZYNNE

Wnioski o udzielenie pomocy prawnej konsumentowi  (do pobrania poniżej lub na Dzienniku Podawczym Starostwa Powiatowego w Limanowej) można składać osobiście  na Dzienniku Podawczym lub wysłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe
w Limanowej ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa. Wnioski zostaną rozpatrzone po 22 sierpnia.

Podczas nieobecności rzecznika (w sprawach pilnych) poradę prawną można uzyskać dzwoniąc na nr Infolinii Konsumenckiej: 801 440 220 lub 22 290 8916

Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

Bezpłatne porady można również uzyskać kierując zapytanie drogą mailową na adres: porady@dlakonsumentow.pl