Informacja Powiatowego Rzecznika Konsumentów
W dniach 2-3 lipca 2019 r. biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie NIECZYNNE.
Wnioski o udzielenie pomocy prawnej konsumentowi (do pobrania poniżej lub na Dzienniku Podawczym Starostwa Powiatowego w Limanowej) można składać osobiście na Dzienniku Podawczym lub wysłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Limanowej ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa. Wnioski zostaną rozpatrzone po
3 lipca.
Podczas nieobecności rzecznika (w sprawach pilnych) poradę prawną można uzyskać dzwoniąc na nr Infolinii Konsumenckiej:801440220 lub 222908916. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.
Bezpłatne porady można również uzyskać kierując zapytanie drogą mailową na adres: porady@dlakonsumentow.pl