Sprawdź jak szybko założyć PROFIL ZAUFANY bez wychodzenia z domu. Uwaga! Profil potwierdzamy również w starostwie.

profil zaufany - logo

W związku z wprowadzonymi ograniczeniami w zakresie bezpośredniej obsługi mieszkańców informujemy, że profil zaufany można założyć bez wychodzenia z domu. Potrzebne jest tylko: konto w systemie banku lub innego przedsiębiorcy, który ma zgodę na potwierdzanie profilu zaufanego (ich listę znajdziesz na stronie profilu zaufanego).

Konto bankowe wykorzystuje się do szybkiego i bezpiecznego zakładania i potwierdzania profilu zaufanego. Chodzi o to, że twoje dane w banku są wiarygodne (zostały uwierzytelnione podczas zakładania konta). Dlatego nie musisz już potwierdzać ich osobiście w urzędzie.

Profil zaufany wykorzystuje do identyfikacji tylko podstawowe informacje: imię (imiona), nazwisko oraz numer PESEL. Za pomocą konta bankowego złożysz profil zaufany od ręki, bez wychodzenia z domu.

Aby założyć profil zaufany przez bankowość internetową należy wykonać następujące czynności:

  1. Sprawdzić, czy dany bank ma możliwość założenia profilu zaufanego (na przykład wejść na stronę banku lub zadzwonić na infolinię albo wejść na stronę profilu zaufanego LINK)
  2. Zalogować się na swoje konto bankowe.
  3. Wyszukać formularz zakładania profilu zaufanego.
  4. Czytać uważnie informacje przekazywane podczas procesu rejestracji.

Chcąc zalogować się z do profilu zaufanego potwierdzonego przez instytucję bankową należy zawsze wybierać opcję logowania przez system bankowy.

Jeśli Państwo nie posiadają konta w bankach (ich listę znajdziesz na stronie profilu zaufanego) uprzejmie informujemy, iż Starostwo Powiatowe w Limanowej potwierdza profil zaufany. W tym celu należy wejść na stronę profilu zaufanego LINK, zarejestrować się, wysłać wniosek i telefonicznie umówić wizytę w Starostwie w ciągu 14 dni od rejestracji.

Nr telefonów : 18 3337 900, 18 3337 800

Przypominamy, iż należy mieć ze sobą dokument tożsamości ze zdjęciem.

Ważne

Jeśli będziecie Państwo potwierdzać profil zaufany dla osoby (starszej, niepełnosprawnej), która nie może osobiście dokonać potwierdzenia – należy mieć upoważnienie podpisane przez tą osobę, dokument tożsamości swój i osoby, której profil będzie potwierdzany.

Prosimy przychodzić w umówionych godzinach – wejście B (od strony parkingu).

image_pdfimage_print

Udostępnij