eUrząd
Starostwo Powiatowe w Limanowej informuje, że zostały uruchomione usługi umożliwiające załatwienie spraw przez Internet za pośrednictwem platformy e-PUAP.
Logowanie do platformy e-PUAP – LINK
W celu skorzystania z udostępnionych usług osoba zainteresowana musi posiadać Profil Zaufany, który można założyć i potwierdzić w budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej (Dziennik Podawczy 1 piętro) lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
Dostępne sprawy:
1. Zaświadczenie do licencji wspólnotowej. LINK
2. Informacja o terminie, czasie i miejscu prowadzenia zajęć dla kandydatów
na kierowców. LINK
3. Przeniesienie pozwolenia na budowę na rzecz innego inwestora. LINK
4. Informacja o zmianach w rejestrze instruktorów. LINK
5. Zaświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania pojazdem. LINK
6. Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów. LINK
7. Zgłoszenie rozbiórki obiektów budowlanych niewymagających pozwolenia
na rozbiórkę. LINK
8. Pismo ogólne do urzędu. LINK
9. Dofinansowanie w ramach programu Aktywny samorząd Moduł II– pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym. LINK
10. Umieszczenie w domu pomocy społecznej. LINK
Zapraszamy do korzystania.
Usługi elektroniczne zostały uruchomione w wyniku realizacji projektu „e-Administracja w Powiatach Małopolski” dofinansowanego w ramach Osi Priorytetowej 2. Cyfrowa Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.