Powiatowy Rzecznik Konsumenta

Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Natomiast w sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać m. in. u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów:
Katarzyna Bednarczyk
Starostwo Powiatowe  w Limanowej, 
ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa
pok. 102,  tel: 18 3337 822

Godziny pracy:
Poniedziałek: 08:00-15:00
Wtorek: 08:00-12:00
Środa:12:00-15:00
Czwartek:12:00-15:00
Piątek: 08:00-11:00

UWAGA!

W dniach od 5 listopada  do 15 listopada biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów NIECZYNNE

Wnioski o udzielenie pomocy prawnej konsumentowi  (do pobrania poniżej lub na Dzienniku Podawczym Starostwa Powiatowego w Limanowej) można składać osobiście  na Dzienniku Podawczym lub wysłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Limanowej ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa.  Wnioski zostaną rozpatrzone po 16 października.

Podczas nieobecności rzecznika (w sprawach pilnych) poradę prawną można uzyskać dzwoniąc na nr Infolinii Konsumenckiej: 801 440 220 lub  22 290 8916

Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

Bezpłatne porady można również uzyskać kierując zapytanie drogą mailową na adres : porady@dlakonsumentow.pl

Do pobrania:

Karta usługi

Wniosek konsumenta o udzielenie pomocy prawnej (prośba o interwencję; prośba o udzielenie – porady – informacji prawnej – pomocy w sporządzeniu pisma).

 

image_pdfimage_print

Udostępnij