Starosta Limanowski ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze – młodszy referent w Wydziale Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Limanowej
Data ogłoszenia | 2020-06-25 |
Forma zatrudnienia | Umowa o pracę |
Status naboru | W toku |
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie techniczne o kierunku: architektura, budownictwo lub ochrona środowiska,
- znajomość przepisów obowiązujących dla administracji architektoniczno-budowlanej, w tym z zakresu postępowania administracyjnego, w szczególności kodeksu postępowania administracyjnego, prawa budowlanego w tym rozporządzeń dot. warunków technicznych, samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
- znajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska, planowania przestrzennego oraz bezpieczeństwa pożarowego,
- ogólna znajomość przepisów z zakresu prawa wodnego, geologicznego, dróg publicznych oraz kolei,
- umiejętność stosowania w praktyce prawa z wyżej wymienionych dziedzin,
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych a także z zakresu dostępu do informacji publicznej i ochrony danych osobowych,
- umiejętność pracy na komputerze.
Wymagania dodatkowo punktowane:
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- staż pracy w administracji publicznej, potwierdzony kserokopiami świadectw pracy
lub innych dokumentów, - doświadczenie zawodowe związane z odpowiednim wykształceniem,
- uprawnienia budowlane w odniesieniu do kierunku budownictwa /pożądane budownictwa lądowe/.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej, w tym w szczególności: wydawanie decyzji o pozwoleniu na budowę, rozbiórkę, rozpatrywanie zgłoszeń, wydawanie zaświadczeń,
- realizacja zadań wchodzących w zakres właściwości wydziału.
– szczegółowy zakres zadań określa zakres czynności do w/w stanowiska.
Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
Praca na pełny etat, w budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej. Budynek jest wyposażony w windę oraz w bezpieczne warunki na stanowisku pracy. Praca w pomieszczeniach biurowych, z obsługą komputera i urządzeń biurowych. Praca ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Pracownik wykonuje zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maju 2020 r. przekroczył 6%.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z adresem do korespondencji i numerem telefonu kontaktowego, opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej (list motywacyjny, CV),
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, ewentualny staż pracy i kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska (kserokopie),
- świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy,
- inne dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i skarbowe /wzór/,
- informacja dot. przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji /wzór/.
Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonej kopercie z imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji, którą należy umieścić w drugiej kopercie z adnotacją „Konkurs na stanowisko młodszego referenta w Wydziale Budownictwa i Architektury w Starostwie Powiatowym w Limanowej ” w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, w godzinach pracy urzędu do dnia 6 lipca br.
Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych droga elektroniczną.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi po przeprowadzeniu z kandydatami rozmów kwalifikacyjnych.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja.
Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatami jest Pani Małgorzata Setlak – podinspektor w Wydziale Organizacji i Zdrowia Starostwa Powiatowego w Limanowej, tel. (18) 33-37-894.
Jednocześnie informujemy, iż kandydat wybrany w drodze konkursu zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Uprzejmie informujemy, że nie będziemy zwracać nadesłanych ofert.
Załączniki można pobrać tutaj: