28 listopada 2023
NGO z terenu województwa małopolskiego do 4 grudnia 2023 r. mogą zgłaszać swój udział w I Forum Organizacji Pozarządowych w Książu Wielkim w dniu 9 grudnia br. Konferencja na celu integrację i wymianę doświadczeń między różnymi organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie województwa małopolskiego. Podczas spotkania odbędzie się szkolenie pt. „Realizacja i rozliczanie zadań publicznych zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie” prowadzone przez Artura Gluzińskiego, posiadającego bogate doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowymi.
Swoją obecność zapowiedział Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Łukasz Smółka.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Podczas szkolenia zostaną poruszone zagadnienia:
- Terminy ogłoszenia konkursów ofert.
- Elementy obowiązkowe ogłoszeń konkursów, w tym cele konkursu i zasady dokonywania przesunięć.
- Zasady i terminy ponoszenia wydatków oraz przesuwania między pozycjami kosztorysu.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z zadaniem, w tym księgowość i zasady odpowiedzialności za jej prowadzenie.
- Rozliczenie wkładu osobowego i rzeczowego.
- Dokumentowanie osiągniętych rezultatów.
- Aneksowanie i zmiany w realizacji zadania.
- Realizacja zadań w kontekście inflacji.
- Wymogi i procedury związane z dostępnością a realizacją zadań publicznych.
- Pierwsze doświadczenia organizacji i samorządu w tym obszarze.
Konferencja organizowana jest w trybie stacjonarnym oraz on-line:
- Konferencja w formie stacjonarnej:
– zgłoszenia przyjmowane są do 04.12.2023 r. – 30 miejsc (decyduje kolejność zgłoszeń).
Data: 09.12.2023 r.
Godzina rozpoczęcia: 14:00
Czas trwania: 6 godzin
Adres: ul. Warszawska 13, 32-210 Książ Wielki
Harmonogram konferencji stacjonarnej:
13:45 – Rejestracja uczestników stacjonarnych
14:00 – Rozpoczęcie Forum
14:00-14:30 – Przemówienia
14:30 -16:30 – I część szkolenia – Artur Gluziński
16:30-17:00 – Obiad
17:00-20:00 – II część szkolenia – Artur Gluziński
20:00 – projekcja filmu „Wielki Książ – Wielka Historia”.
- Konferencja on-line – zgłoszenia do 08.12.2023 r. – maksymalnie 100 uczestników (decyduje kolejność zgłoszeń)
Data: 09.12.2023 r.
Godzina rozpoczęcia: 14:00
Czas trwania: 6 godzin
Platforma: ClickMeeting
Harmonogram konferencji on-line:
13:45 – Uruchomienie platformy
14:00 – Rozpoczęcie Forum
14:00-14:30 – Przemówienia
14:30 -16:30 – I część szkolenia – Artur Gluziński
16:30-17:00 – Przerwa
17:00-20:00 – II część szkolenia – Artur Gluziński
20:00 – projekcja filmu „Wielki Książ – Wielka Historia”.
Link do zapisu TUTAJ
Zapraszamy!