W dniu 16 maja 2019 r. biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie NIECZYNNE, natomiast 17 maja 2019 r. Rzecznik będzie przymował w godzinach od 800-1500
Wnioski o udzielenie pomocy prawnej konsumentowi (do pobrania w zakładce Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub na Dzienniku Podawczym Starostwa Powiatowego w Limanowej) można składać osobiście na Dzienniku Podawczym lub wysłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Limanowej ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa. Wnioski zostaną rozpatrzone po 16 maja.
Podczas nieobecności rzecznika (w sprawach pilnych) poradę prawną można uzyskać dzwoniąc na nr Infolinii Konsumenckiej: 801 440 220 lub 22 290 8916
Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.
Bezpłatne porady można również uzyskać kierując zapytanie drogą mailową na adres: porady@dlakonsumentow.pl