W dniu 6 lutego 2020 r. (czwartek) biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie czynne do godz. 13:00.
Wnioski o udzielenie pomocy prawnej konsumentowi (do pobrania poniżej lub na Dzienniku Podawczym Starostwa Powiatowego w Limanowej) można składać osobiście na Dzienniku Podawczym lub wysłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Limanowej ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa. Wnioski zostaną rozpatrzone po 6 lutego.
Podczas nieobecności rzecznika (w sprawach pilnych) poradę prawną można uzyskać dzwoniąc na nr Infolinii Konsumenckiej: 801 440 220 lub 22 290 8916
Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.
Bezpłatne porady można również uzyskać kierując zapytanie drogą mailową na adres: porady@dlakonsumentow.pl
Wniosek konsumenta o udzielenie pomocy prawnej (prośba o interwencję; prośba o udzielenie – porady – informacji prawnej – pomocy w sporządzeniu pisma).