Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

znak wykrzykniku - informacja: Rzecznik Praw Pacjenta o "alternatywnych" metodach walki z koronawirusem

Informujemy, że w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru realizowane będą wnioski:

  1. wydanie wypisu z rejestru gruntów i wyrysu z mapy ewidencyjnej,
  2. o kopię mapy zasadniczej i ewidencyjnej
  3. o wydanie zaświadczenia/informacji o figurowaniu w rejestrach ewidencji gruntów

zarówno te przesłane za pośrednictwem e-PUAP jak i mailowe z załączonym skanem, lub zdjęciem wypełnionego i podpisanego wniosku.

Bardzo proszę o wpisywanie we wnioskach numeru telefonu bądź adresu e-mail, gdyż ułatwi to realizację powyższych wniosków.

Wypełnione wnioski proszę przesyłać na adres: geodezja@powiat.limanowski.pl

image_pdfimage_print

Udostępnij

Skip to content